You him and me - episode 23

- Godnatt älskling
- God natt 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------





Jag öppnade sakta ögonen och gäspade sömnigt. Jag märkte att Justin inte låg i sängen längre. Jag satte mig upp i hans säng och i samma ögonblick kom han in i rummet med en handduk runt höfterna. Jag reste mig och så gick jag fram till honom och gav honom en kram. Han luktade gott, nyduschad.
- Jag tror att jag med går och duschar
- Gör du så, jag går ner och fixar något att äta så länge
Jag grävde fram ett par kläder ur min väska och så vandrade jag mot badrummet. Jag såg mig själv i speglen. Jag kunde inte förstå vad Justin såg hos mig. Det var ju inget märkvärdigt med mig. Jag var ju bara mig själv. Jag slet blicken ifrån min spegelbild och fick syn på en flaska raklödder som stod på handfatet. Jag fnissade åt den. Den påminde mig om när jag och Justin dushade tillsammans. Vilken underbar natt det hade varit. Jag skyndade mig sedan att duscha och byta om, sedan gick jag ner till Justin. Han hade gjort varm chokladmjölk och mackor som frukost till oss. Jag log och kysste honom. Pattie gick ner från trappan och log när hon såg oss i köket. 
- Så är ni sugna på att åka till studion idag då? sa hon
Justin nickade.
- Ja, om det är okej för dig, sa han och såg frågande på mig.
- Jadå

Vi tryckte i oss frukosten och gjorde oss i ordning innan vi blev upphämtade av en livvakt. Vi gick ut till bilen som väntade på oss och klev in i den. Vi pratade inte så mycket på väg till studion. Vi var trötta allihop. När vi väl kom fram till studion så presenterade Justin mig för alla dem han jobbade med. Jag var inte den sorten som skämdes över mig själv, men helt plötsligt blev jag väldigt blyg. Jag fick sitta tillsammans med Pattie och de andra killarna i studion medans Justin sjöng. Han stod i rummet intill oss vid en stor mikrofån. Mellan de två rummen sträckte sig en stor glasruta, så vi skulle kunna se Justin och så Justin skulle kunna se oss. Jag satt och pratade med Pattie lite då och så, men mest så lyssnade jag på Justin. Han var så otroligt duktig på att sjunga. Jag insåg att klockan faktiskt inte alls var så mycket. Vi måste ha stannat i studion i åtminstonde fyra timmar. Tiden bara flög iväg. När vi var klara satte vi oss i bilen igen. Justin förklarade att han skulle till en skivsignering lite längre bort i staden. Mycket mer sa han inte för sedan somnade han på min axel.


Jag var tvungen att skaka honom ordentligt för att få honom att vakna upp igen. Vi var redan framme. Justin såg sig nyvaket omkring och gäspade.
- Hur set jag ut? frågade han mig
Hans hår var sådär härligt ruffsigt som det alltid var när han precis hade vaknat.
- Du är perfekt, sa jag och log.
Justin log han också och så öppnade en livvakt bildörren och vi var tvugna att hoppa ut. Så fort vi kom ut ur bilen fick jag direkt cellskräck. Tusen tjejer omringade oss. Det enda som stod mellan dem och oss var Justins livvakter. Jag ställde mig så nära Justin jag kunde komma och han la en tröstande hand på min rygg. Han vinkade till sina fans och log till dem.

Vi tog oss utan problem förbi alla Justins fans och in till det lilla bordet där han skulle sitta. Där fans även en stol som jag kunde sitta på bredvid honom men Justin ville att jag skulle sitta lite längre bakom honom. Det märktes att han var rädd för att något skulle hända, igen. Jag sa inte emot honom utan satte mig helt enkelt längre bakom honom. 
Det flöt på och allt gick som vanligt. Justin gav alla fansen sin autograf och svarade på deras frågor. När allt var över gick han fram och tog min hand.
- Det går ett plan om ca 1 timme som vi ska ta
- Vart ska vi? frågade jag
- På koncert, sa han och log.
- Det blir väl kul?
Jag nickade och log. Han böjde sig ner och kysste mig snabbt, sedan var vi tvugna att gå.


När flygplanet lyfte hade Justin redan somnat. Jag tittade på honom. Det måste va riktigt jobbigt att hålla på som han gör. Aldrig att han har ledigt. Jag drog fingrarna genom hans hår samtidigt som flygvärdinnorna kom med matvagnen. Då gick det upp för mig hur hungrig jag faktiskt var. Magen kurrade klagande. Pattie köpte till oss alla tre. Jah slet upp förpackningen till min macka och högg tänderna i den. Jag tänkte väcka Justin, han var säkert också jättehungrig, men jag hade inte hjärta att göra det. Han såg så fridfull ut när han sov, så jag lät honom vila. Han hade fortfarande inte vaknat när planet var på väg att landa. Då fick jag väcka honom ändå. Han sträckte på sig och gäspade.
- Godmorgon älsk, här finns mat till dig.
Jag gav honom en macka och han tuggade glupskt i sig. Planet landade och vi gick av. Vi mötte Usher vid flygplatsen. Han kramade Justin,Pattie och till och med mig. Det var redan mörkt ute och vi hade brottom till konserten. De var ju tvugna att kolla så ljus och ljud fungerade som det skulle innan allt folk skulle komma dit. Justin var tvungen att byta om före också. Ett par paparazzis fotade oss där vi gick på flygplatsen. Justin ville skojja till det lite så han grimaserade till dem och kamerorna blixtrade. Han gnuggade sig i ögonen och så skrattade han. Vi hoppade in i en limousine som stod och väntade på oss utanför flygplatsen. Usher pratade med Justin hela vägen till konserten. Det skulle tydligen hållas inomhus, för vi stannade vid en gigantisk byggnad. Vi hoppade ut ur limmon allihop och så tog Justin min hand. Jag log mot honom. Vi gick in i den stora byggnaden där vi mötte ännu mer folk som jag fick hälsa på. Justin skulle öva innan showen startade så han försvann ut på scenen. Jag smög mig ner för en trappa som ledde till en korridor. Precis som jag trodde fanns det en dörr lite längre bort på korridorens högra sida. Jag öppnade den försiktigt och så gick jag in. Precis som jag hade hoppats kom jag in framför scenen där alla Justins fans senare skulle stå. Jag ställde mig en bit ifrån scenen och såg på när han tränade. Han hade inte märkt att jag var där än, men när han fick syn på mig så log han. Han hade precis sjungit färdigt sin låt one time och nu började de spela musiken till baby. Jag skrattade när han pekade på mig samtidig som han sjöng, You know you love me, I know you care..
Han var riktigt duktig, både på att sjunga och dansa. Vad var han inte bra på egentligen? När sången var över vinkade han på mig. Jag gick fram till scenen och log. Han gick fram till mig och böjde sig ner och såg mig i ögonen.
- Skulle du vilja va min one less lonly girl?
han log charmigt och jag nickade bara på huvudet.
- Jag vill inget hellre, sa jag.
Justins gulliga skratt fyllde mig med glädje. Han tog min hand och så klev jag upp på scenen. Jag ställde mig bredvid Justin och han vinkade till någon. Plötsligt började musik spela i högtalarna igen. One less lonly girl körde igång och Justin sjöng samtidigt som han cirkulerade kring mig. Han ställde sig tätt intill mig och våra nästippar snuddades vid. Jag skrattade och vände bort huvudet. Justin log och så tog han ett försiktigt tag om min haka och fick mig att se honom i ögonen igen. Hans blick var som fäst vid mig. Han la sin hand på min midja och jag la mina armar runt hans hals, och så dansade vi. Vi dansade fram och tillbaka i takt med musiken det var romantiskt på något sätt. Trots att vi stod på en tom och ocharmig scene så var det riktigt romantiskt. Allt runt omkring liksom försvann. Allt jag kunde se var Justin. Underbara vackra Justin.

Låten tog slut och han såg mig djupt i ögonen innan han kysste mig. Känslan var obeskrivlig. Justin såg sedan sorgset på mig.
- Sry älskling, men jag måste jobba nu.
Jag nickade förstående och jag honom en kram innan jag lämnade scenen och gick backstage. Han skulle få träna ifred nu. Jag förstod att han behövde all fokus på att uppträda just nu.

Jag hade faktiskt riktigt trevligt med hela gängete backstage.Justins dansare lärde mig några steg. Det var roligt eftersom jag inte kan dansa. Jag har aldrig kunnat dansa på riktigt. Om jag någon gång har dansat har det mer varit liksom, hoppa upp och ner och slänga med armar och ben. Så det var roligt när dem här proffsen skulle lära mig att dansa. Det blev mycket skratt. Dem flesta var ju i min ålder och jag blev riktigt faccinerad över hur duktiga dem var. Det fanns en liten kille också som var helt grym. Han snurrade rundor, stod på huvudet och hoppade i luften. Ändå kan han inte varit sex äns. Nu satt vi allihop i en soffa och bara pratade istället. Killen som satt bredvid mig, Dylan, var riktigt duktig på att spela gitarr. Han hade plockat fram en akustisk gitarr som han spelade på. Han spelade en lugn väldigt vacker låt och jag blev riktigt förvånad när han började sjunga. Han hade en riktigt fin röst faktiskt. Jag slöt ögonen och njöt för en stund. Låten var riktigt fin och jag blev avslappnad av att höra gitarren spela tillsammans med hans lena röst. När låten tog slut applåderade hela gänget och några busvisslade. 
- Fan vad fin sång, sa jag och såg häpet på honom.
Han skrattade lite.
- Ja riktigt romantisk, svarade han.
- Ja, verkligen
- Du sjunger riktigt fint, vet du det?
Han tittade på mig och skrattade högt, sedan log han charmigt.
- Tja, det är sånt man måste kunna om man ska ha någon chans hos tjejerna förstår du
Han blinkade och så sträckte han på sig, och av någon konstig anledning råkade hans arm lägga sig runt mig. Vi fortsatte prata och skratta. När en tjej som hette Sophie var mitt uppe i en historia kom Justin in i rummet. Han hälsade på dem allihop och när han fick syn på mig så log han med ett helt annat ansiktsuttryck. Ett kärleksfullt leende. Han gick fram till mig och kysste mig och jag kunde urskilja en och annan busvissling. Jag log generat. Justins blick föll sedan över på Dylan och dem såg på varandra ett tag. Jag kunde inte se på någon av dem vad dem tänkte på utan dem såg bara länge på varandra med en obehaglig spänning mellan sig. Justin harklade sig.
- Du skulle inte kunna flytta lite längre bort så jag får plats, sa Justin.
Han slet inte blicken från Dylan utan stirrade honom bara skoningslöst i ögonen. Dylan tog bort sin arm runt mig och gav plats åt Justin som satt sig ner bredvid mig och la sin arm runt mig. Jag log och gav honom en kyss. Han log också. Jag märkte att han hade bytt om till sina scenekläder.
- Snyggt, sa jag och strök längs med hans tröja.
- mm, men inte snyggare än dig, sa han och log.
Hans mörka ögon såg på mig. Trots att det satt så många människor runt oss kunde jag inte motstå honom. Jag kysste honom passionerat och han smekte försiktigt längs min rygg. Jag la min hand på hans kind och kyssen blev bara hetare och hetare. Utan att jag la märke till det hade alla blivit tysta och Ushers röst fick oss att avbryta kyssen. Han gav oss en sträng blick och jag rodnade. Sedan log han lurigt.
- It's showtime!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kommentera ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

asbra , mer ;)

2010-12-30 @ 10:49:41
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeraa!! :D

2010-12-30 @ 12:01:05
Postat av: Siri

aaaaaaaaaasbra! MER MER MER :D

2010-12-30 @ 15:02:51
URL: http://elizabethh.blogg.se/
Postat av: Anonym

heej jag läser din blogg typ allti o jag älskar den jag skulle bli jätte glad om du kan dela min video på justin bieber det tog typ 6 timmar för mig o göra den <333 http://www.youtube.com/watch?v=xsbZjMWX5nE&feature=player_embedded

2010-12-31 @ 12:49:09
Postat av: Anonym

asså när kommer nästa ? :) :(

2011-01-09 @ 22:10:07
Postat av: Anonym

Meeeeeeeeer <333

2011-01-14 @ 19:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0