You him and me - episode 13

- NU jag vill åka NU!
Hon skrattade åt mig.
- Kom så packar vi då, sa hon och så satte vi fart..

Tack för alla underbara kommentarer :') Det är ni som får mig att fortsätta skriva <3

---------------------------------------------------------------------------------------------------------




Bilresan till flygplatsen kändes som en evighet! Hur skulle jag överleva på planet. Jag längtade efter honom mer än jag någonsin längtat efter någon annan. Jag satt som på nålar. Jag ville bara vara där hos honom och hålla om honom. Jag ville vara skyddad i hans armar. Så länge han var i närheten var jag trygg. Men utan honom kändes allt så främmande och farligt. Jag lutade huvudet mot ryggstödet och blundade. Jag drömde mig bort.. bort till honom.


------------------------
Ur Justin's synvinkel
------------------------

Allt hade varit så tomt. Så ensamt. Jag trodde aldrig att jag skulle svika mina fans, men jag var för sårad för att bry mig. Jag fanns till här för att älska henne. Om hon inte ville ha mig. Vad var det då för mening. Många gånger tänkte jag på hur enkelt jag hade kunnat bli av med all smärta. Jag behövde bara ta ett steg. Ut för ett stup eller framför ett tåg. Men jag skulle aldrig kunna göra det. Allt för många liv stod på spel. Så när jag fick det där smset. Först trodde jag att jag inbillade mig. Eller att någon skojjade med mig. Men det var sant! Hon skulle vara här hos mig snart. Inatt skulle hon ligga i mina armar igen. Jag kunde inte tro det. Jag hade bett Dylan skjutsa ut mig till flygplatsen. Jag ville va där när hon kom. Jag hade kunnat vänta i tusen år för att få se henne.

------------------------
Ur Sara's synvinkel
------------------------

När Vi äntligen kommit ur bilen gick allt riktigt fort faktiskt. Där satt jag på planet, och såg ut genom det lilla fönstret bredvid mig. Jag spelade upp scenen när jag lämnade Justin, i mitt huvud. Jag kunde se honom ligga där ute, helt död och stirra framför sig. Jag blundade hårt och en tår rann längs min kind. Hur skulle jag någonsin kunna säga förlåt för det här? Skuldkänslorna skulle jaga mig förevigt. Varför hade jag kunnat lämnat honom bara sådär. Jag tänkte på honom. På hela honom. På hur han skulle le när han såg mig, hur glad han skulle bli. Jag log. Min fina.. fina Justin. Sedan somnade jag.

Jag vaknade av att Sanna skakade mig.
- Vi är framme nu. Kom nu så letar vi reda på din drömprins.
Hon log. Finare vän än henne finns verkligen inte!
Vi var tvugna att vänta på dem där jäkla väskorna i en halvtimme. Jag ville verkligen inte vänta längre! Äntligen kom dem. Jag plockade ilsket upp mina väskor. Sedan började jag ängsligt springa. Jag ville inte vänta en sekund längre.

Jag sprang runt och letade. Det kändes som en evighet. Jag blev orolig. Tänk om han inte hade kommit dit. Men då såg jag honom. Han hade dragit sin huva över huvudet. Han sov utmattat med halvöppen mun mot väntestolarna. Jag blinkade många gånger för att vara säker på att jag inte såg i syne. Men det var verkligen han. Jag satte ner mina resväskor och så gick jag fram till honom. Jag satte mig på huk och så böjde jag mig fram och kysste honom. Han öppnade sakta ögonen och såg på mig. En tår rann längs hans kind. Han såg så lycklig ut.
- Sara..
Han viskade samtidigt som han grät. Han reste sig upp och kramade mig hårt. Jag kramade honom tillbaka.
- Jag älskar dig! grät jag.
- Släpp mig aldrig!
- Jag lovar, svarade han.
Vi stod länge och bara kramade varandra och grät. Han såg på mig och strök bort några tårar ur mina ögon. Hans ögon var så fulla av liv igen. Fulla av lycka. Vi kysstes och jag rös. Jag drog honom närmare mig och kysste honom allt mer passionerat. Han avslutade kyssen.
- Vi får spara lite tills vi kommer hem, sa han och log flörtigt.
Jag skrattade och kramade om honom. Han var så gullig.

Vi gick hand i hand ut genom flygplatsen. Justin öppnade limousindörren åt mig och jag hoppade in. Han följde efter mig och stängde dörren efter oss. Han kysste mig direkt och jag la mig ner i sätet. Han smekte mig kärleksfullt och kysste mig passionerat. Jag smekte hans rumpa och rös ännu en gång. Gud vad jag hade saknat hans närhet!

När bilen stannade hade vi redan fått av varandras tjocktröjor. Justin tog min hand och vi gick in i huset. Där inne mötte vi Pattie. Hon sken upp när hon såg mig och kramade vänligt om mig. Hon skrattade och kramade om Justin också. Hon blev väl antagligen lättad när hon såg att Justin var så lycklig. Jag märkte att hon var uppklädd så jag frågade om hon skulle någonstans.
- Ja jag ska på tjejkväll med ett par gammla vänner. Ni klarar er väl själva?
- Jadå! svarade Justin snabbt.
Pattie gav honom en misstänksam blick men sedan log hon.
- Nu hittar ni inte på något bus, sa hon och blinkade åt oss båda. Sedan lämnade hon huset. Jag och Justin fnissade lite.
Han tog min hand och så gick vi upp till hans rum. Han stängde dörren om oss och sedan började han smeka mig försiktigt. Jag kysste honom och kyssen blev allt mer och mer passionerad. Justin drog av sig sin tröja och jag smekte hans mage. Jag hade saknat honom så! och jag ville ha honom nu. Han smekte av mig min tröja och vi rörde oss sakta mot sängen. Jag la mig ner och han la sig försiktigt över mig. Han drog av mina byxor och jag drog av hans.
Hans kropp var varm mot min och hans hjärtslag slog i rytm. Jag smekte honom allt längre ner på magen och han stönade lågt..

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kort kapitel men kommer längre senare ;)
Kommentera ;P

Kommentarer
Postat av: amanda

OMG MER :O

2010-11-21 @ 01:37:53
URL: http://yoamanda.blogg.se/
Postat av: Karin

Skit bra!!! :)

2010-11-21 @ 02:08:12
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Julia

asbra :)

jag älskar verkligen det sättet du skriver på , allt alltså hur dom tänker , gör och pratar , du får mig verkligen att se bilder på ALLT framför mig när jag läser :))

jag längtar som fan tills nästa del kommer ((:

2010-11-21 @ 10:26:56
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: kajsa

haha, vad hände med sanna? :p fast den är jätte bra!

2010-11-21 @ 11:34:14
URL: http://kajsafoto.blogg.se/
Postat av: amanmda

MEEEEEEEER:o

2010-11-21 @ 12:41:58
URL: http://yoamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0