You him and me - episode 14

Jag smekte honom allt längre ner på magen och han stönade lågt..

---------------------------------------------------------------------------------------------------------




- Herregud! sa jag plötsligt chockat.
Justin stannade upp och såg oroligt ner på mig.
- Vi glömde Sanna på flygplatsen, sa jag och kände hur det knöt sig i magen.
Justin skrattade åt mig.
- Vad!? Det är väl fan inget kul med det! sa jag och kollade ilsket på honom.
- Ta det lugnt! Jag bad Usher hämta henne. Hon skulle tydligen vara ett stort fan av honom så jag tänkte att hon kanske ville se honom uppträda ikväll.
Jag log, jo det var ju klart. Hon var helt galen i Usher. Kanske jag hade betalat av den stora tjänsten jag var skyldig henne nu då. Jag skrattade för mig själv.
- Och så tänkte jag att jag ville vara ensam med dig inatt, sa han och log sexigt.
Jag kysste honom och han började smeka mig igen. Han knäppte upp min bh och så stirrade han på mina bröst länge. Jag log och tog tag i hans händer och förde dem upp längs min mage tills dem nådde mina bröst. Han började smeka dem försiktigt och jag kände hur han började få stånd. Vi snurrade runt så att jag låg över honom. Jag kysste honom på halsen och han lutade sitt huvud bakåt. Precis som den gången på filten stack jag försiktigt ner min hand innanför hans kalsonger och tog tag i den. Han stönade högt. Men den här gången skulle ingen få störa oss. Jag började runka av honom försiktigt och han stönade av välbehag. Han andades tungt och jag körde på lite snabbare. Han stönade högt och jag lutade mig fram och viskade i hans öra.
- Jag vill ha dig nu..
Han stönade bara som svar och jag skrattade åt honom. Jag tog upp min hand och såg sedan allvarligt på honom.
- Har du skydd?
Han tog fram en kondom ur sin byrålåda och skulle just sätta sig upp för att ta på den, men jag stoppade honom.
- Jag vill försöka, sa jag och log oskyldigt.
Han såg generat på mig men sedan gav han den till mig. Jag drog av hans kalsonger. Han hade väldigt mycket stånd nu och jag kunde se hur röd han blev i ansiktet. Jag öppnade kondomen och så satte jag den på honom med munnen. Han stönade högre än någonsin. Jag började suga av honom.
- Aaaaaah! låt det aldrig sluta, sa han mellan andetagen och smekte mitt bakhuvud.
Han började bli otålig och småjuckade upp och ner. Jag slutade då och kröp och satte mig gränsle över honom. Han smekte av mig mina trosor och såg länge på mig med en het blick. Jag var så upphetsad av honom.
- Jag lovar att ta det lugnt, sa han och kysste mig kärleksfullt.
Då kunde jag inte hålla tillbaka längre. Jag lät honom glida in i mig och han stönade ännu en gång. Jag började rida honom försiktigt och han slöt ögonen. Jag körde på lite snabbare och kände att jag var nära nu. Nu var det inte försiktigt längre. Vi rörde oss overkligt snabbt och svetten rann längs min panna.
-AAAAAHHHHHHH!!
Där kom jag. Känslan, pirret, spred sig ut i hela kroppen och jag skakade till.

------------------------
Ur Justin's synvinkel
------------------------

Hon hade kommit det kändes tydligt hur hon darrade till. Jag ville inte att hon skulle sluta. Jag var så nära nu. Vi låg stilla ett tag men sedan började vi röra på oss igen. Jag såg upp på henne. Hon var så jävla snygg. Jag älskade henne mer än något annat. Jag blev så upphetsad bara av att se henne. Jag blundade hårt och stönade. Jag var så nära nu.
- AAAAAAHHH!
Orgasm. Jag kände hur kondomen fylldes. Jag drog ut den och slängde kondomen. Vi låg länge i sängen och bara andades. Vi var så varma. Jag såg på henne och hon såg på mig. Vi log över den fina stunden. Det var verkligen underbart. Jag la mig närmare henne och la min arm om henne. Hon lutade sitt huvud mot min bröstkorg. Jag blundade avslappnat, jag var så avslappnad. Jag tror till och med att jag somnade en stund men Saras ord väckte mig och jag såg frågande på henne. Jag hade inte uppfattat vad hon sa. Hon skrattade åt mig. Det där vackra skrattet. Hon slog nätt till mig.
- Kom nu då din slöfock, sa hon.
- Jag måste verkligen duscha.
Hon reste sig ur sängen. Jag såg länge på henne från topp till tå. Hon var så vacker. Jag kunde inte fatta att hon verkligen var här med mig.
- Vad? sa hon och log ett oroligt leende.
- Du är så vacker.. sa jag lågt och log.

 
------------------------
Ur Sara's synvinkel
------------------------
Jag log. Han var verkligen underbar. Han såg så otroligt sexig ut. Jag funderade på att gå fram och kyssa honom men jag bestämde mig för att jag verkligen behövde en dusch.
- Sisten in är en skithög! sa jag och började springa för full rulle. Jag sprang ut i deras hall på väg mot badrummsdörren. Justin var mycket snabbare än mig och jag kunde höra hur han kom närmare. Jag slet upp dörren och kastade mig in i det stora badrummet.
- YEES!! Jag vann skrek jag och hoppade upp och ner.
Justin log sexigt och så kom han närmare mig. Han kysste mig och vi började sakta röra oss. Han stannade och kyssen blev allt mer passionerad. Jag var så upptagen av honom att jag inte märkte när han skruvade på duschkranen. Han hoppade snabbt åt sidan och iskallt vatten sprutade ner på mig.
- IIIIIIIHHHHHHHH!!
Jag hoppade snabbt ut ur duschen och hackade tänder. Justin låg på golvet och vek sig dubbelt så mycket han skrattade. Jag var fortfarande blöt så jag la mig över honom och kramade honom. Nu var det han som skrek. Jag skrattade hånfullt och sedan reste jag mig upp. Skrattar bäst som skrattar sist tänkte jag.
- Okej fred! sa han och höll oskyldigt fram handen.
Jag kollade på honom misstänksamt men sedan tog jag hans hand. Det skulle jag inte ha gjort. Justin drog mig till sig och så smetade han in mitt ansikte med raklödder, som han tydligen hade gömt i sin andra hand. Jag stod bara och gapade och han garvade så han höll på att dö åt mig.
- Nä nu du!
Jag gick bort till badrummets skåp och tog ut en flaska med raklödder. Jag höll den hotande mot honom och han försökte se oskyldig ut.
- Upp med händerna! Sa jag och hånlog.
Han gjorde som jag sa och log han med.
Jag gick sakta fram till honom och kysste honom passionerat. Han smekte mig försiktigt och kysste mig tillbaka. När den reste sig och han var riktigt upphetsad tog jag tillfället i akt och sprutade honom rakt i ansiktet med raklöddret. Han grimaserade och försökte få av sig det men han smetade bara ut det ännu mer. Jag skrattade så det gjorde ont i magen och han slog mig nätt. Han gick in i duschen och tvättade av sig det. Jag gick in till honom och han såg allvarligt på mig.
- Nej nu får vi faktiskt ta och duscha, jag har inte den blekaste aning om när mamma kommer hem och får hon se oss, då är jag kastrerad innan du ens hinner blinka.
Jag skrattade åt honom men jag förstod att han menade allvar så jag duschade av mig snabbt innan jag gick in i hans rum igen. Jag tog på mig ett par trosor och en stor t-shirt och så la jag mig bekvämt i sängen. Justin kom direkt efter och min blick fastnade på honom. Han höll en handduk vid höfterna och log när han såg mig. Hans hår var blött och rufsigt. Han drog på sig ett par kalsonger innan han kröp ner intill mig. Hans kropp var fortfarande varm och fuktig efter duschen och jag tryckte mig tätt intill honom. Han höll om mig och jag njöt. Den tryggheten som jag hade saknat så länge. Jag visste att jag skulle kunna sova gott så länge han fanns där intill mig. Han andades tyngre och jag tror han somnade. Jag slöt mina ögon och försökte drömma men det gick inte. Jag var redan mitt i en dröm. Men sedan somnade jag tillslut ändå.


Jag vaknade av att jag var kall. Justin låg inte längre intill mig. Han satt på sängkanten och såg upp på Pattie som stog i Justin's dörröppning.
- Godmorgon, sa jag och log.
- Godmorgon, sa Justin snabbt och kysste mig.
Pattie's ögon var över oss hela tiden och jag började känna mig illa till mods. Jag märkte att det var en spänd tystnad i rummet och jag blev plötsligt orolig.
- Sara, jag tycker du och Sanna ska gå och hitta på något idag. Jag måste prata med Justin om något.
Jag satte mig upp i sängen bredvid Justin och såg oförstående på dem båda. Justin såg ner i marken.
- Har det hänt någonting? sa jag och oron växte till en stor klump i magen.
- Det kan man säga, sa Pattie och kollade strängt på Justin.
Han tog min hand och såg mig i ögonen.
- Det är lugnt gå du, sa han och log nervöst.
Jag började bli riktigt orolig men gjorde som dem sa.
- Sanna väntar där nere på dig, sa Pattie och log falskt.
Jag drog på mig ett par jeans och så gick jag mot dörröppningen. Jag vände mig om och såg på Justin, men han såg bara ner i golvet och såg ut att vara långt borta. Jag gick ner för trappan där jag mötte Sanna. Hon hoppade upp och ner av glädje och så började hon berätta om sin dag med Usher. Jag måste erkänna att jag inte lyssnade särskilt mycket på vad hon sa. Mina tankar var fortfarande hos Justin. Jag undrade vad som försigick inuti hans huvud just nu.


------------------------
Ur Justin's synvinkel
------------------------

Skit! Skit! Skit!
Verkligen ett roligt sätt att vakna på morgonen. Mamma hade hittat den. Kondomen. Hon såg bara på mig som om hon skämdes över mig. Hon sa ingenting. Bara stirrade på mig. Jag skämdes. Varför hade jag inte gömt den bättre? Sara vaknade och undrade vad som försigick. Mamma bad henne gå ner och hon gjorde som hon sa. Jag märkte på henne att hon var förvirrad och orolig. När hon hade gått ut ur rummet och vi hörde hur ytterdörren stängdes, började mamma äntligen prata.
- Nå? sa hon och stirrade på mig.
- Nå, vadå? sa jag och stirrade irriterat ner i marken.
Hon suckade och gnuggade sin panna. Sådär som hon alltid gjorde när hon var riktigt trött. Hon satte sig ner bredvid mig och såg på mig med en allt vänligare blick.
- Justin, du är bara 16 år. Jag vill inte att det händer något bara.
- Mamma, jag älskar henne.. Ja, jag är 16 år, det är många som förlorar sin oskuld runt 16.
Hon suckade igen.
- Justin, du vet att jag fick dig när jag var väldigt ung. Det är inget enkelt jobb att ha barn. Särskilt inte när man bara är barnet själv.
Hon la sin hand på min.
- Men vi skyddar oss ju. Vi försöker inte skaffa barn om det var det du trodde.
Jag gav henne en snabb blick, men sedan såg jag ner i marken igen. Jag var för generad för att se henne i ögonen.
- Men olyckor händer så lätt Justin.
Hon såg oroligt på mig.
- Och om olyckan skulle va framme så kommer jag stå där vid hennes sida.
Nu kunde jag äntligen se på henne igen.
Hon log försiktigt.
- Det tror jag säker gubben min, men lova mig att ni är väldigt försiktiga. Jag vill inte att Sara ska behöva gå igenom detsamma som mig.
- Jag lovar, sa jag tyst.
Hon kramade om mig länge.
- Älskar dig, sa hon och pussade mig på pannan. Hade Sara varit där hade jag skämts ihjäl men nu var det helt okej.
- Älskar dig med, svarade jag henne.

------------------------
Ur Sara's synvinkel
------------------------
- Du lyssnar ju inte ens! sa Sanna och kollade sårat på mig.
- Förlåt men jag bara.. det har hänt en sak.
Nu struntade hon helt plötsligt i att berätta för mig och bad mig att berätta vad som hade hänt.
- Jo jag och Justin.. vi hade sex inatt.
Hon glodde på mig med hängande haka.
- Ursäkta! sa hon.
Jag skrattade.
- I alla fall, sa jag.
- ... så var Pattie inte allt så glad på Justin i morse och jag börjar misstänka att hon vet..
- Hur då?
- Jag vet inte? Jag menar vi städade upp efter oss och så.
- hmmm..
- Tänk om hon typ har gömt kameror och filmat oss i smyg eller något?'
Sanna började asgarva och när jag själv hörde hur fånigt det lät började jag också skratta. En tant satt och sov på en bänk och ryckte till när vi gick förbi, det fick oss bara att skratta ännu mer. Hon blängde surt på oss och vi började småfnissa istället men så fort hon var ur sikte började vi skratta igen. Jag stannade upp då det vibrerade i fickan. Jag tog upp min mobil. Det var Justin som hade smsatt.
* Det är lugnt du kan komma hem när du vill, älskar dig, xxJustin *
Bara av att läsa ett sms från honom gjorde mig helt varm inombords.
- Det är lugnt nu, vi kan gå hem.
Hon började plötsligt fnissa.
- Du är för gullig du, sa hon och log stort.
- Vad? frågade jag häpet.
- Vi kan gå hem nu. Så du bor i USA du, sa hon och skrattade.
Jag log. Det var ju så. Vart än Justin var, där var hem.


Jag såg Justin så fort jag kom in genom dörren. Han satt i trappan och gjorde något med sin mobil. Han log smått när han såg oss. Jag gick fram till honom och kysste honom, sedan satte jag mig bredvid honom på trappan. Sanna stod och visste inte riktigt vart hon skulle ta vägen. Justin reste sig upp.
- Vi har visst inte hälsat på varandra innan, det blev ju lite bråttom på flygplatsen.
Jag har aldrig sett Sanna blyg, men när hon pratade med Justin blev hon annorlunda. Hon snubblade på orden och såg ner i marken ofta. Justin kramade henne och sedan sa han att hon skulle känna sig som hemma. Hon log och sedan gick hon och satte sig i soffan och slog på tvn. Justin satte sig ned bredvid mig igen. Han suckade djupt innan han sa något.
- Hon vet, sa han och tittade på mig.
- Hur?
- Hon hittade kondomen i min soptunna
- Okej.., vad sa hon då? Var hon mycket arg?
- Nej, hon var väl mest orolig. Hon ville inte att jag skulle råka göra dig på smällen.
- Så vadå? Ingen kastrering, sa jag och flinade retsamt.
Justin skrattade åt mig.
- Hahaha! nej ingen kastrering, inte denna gången.
- Åh.. sa jag och såg besviken ut.
Då brast vi ut i skratt.
- Nej nu tycker jag att vi hittar på något, sa Justin
- Alla tre
Sanna vände sig om.
- Men jag sitter ju så skönt här i soffan! Gå ni jag orkar ändån inte.
- Är du säker? Blir det inte lite ensamt?
- Äsch, det är filmmaraton hela kvällen så jag klarar mig.
Hon blinkade åt oss och jag log mot henne. För helst ville jag ju va med Justin själv, fast jag ville inte såra henne. Jag tror hon förstod mig.
Justin tog min hand och så log han sådär hemlighetsfullt som bara han kan.
- Jag har en överraskning, sa han och log.
Jag skrattade, allt var precis som förr och jag var så lycklig. Jag hann knappt säga hejdå till Sanna innan han drog iväg med mig..

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Långt kapitell, hoppas ni blev glada nu :)
Kommentera ;)




Kommentarer
Postat av: amanda

mer:D

2010-11-22 @ 05:15:09
URL: http://yoamanda.blogg.se/
Postat av: Karin

Asss grymt!

Mer! :)

2010-11-22 @ 17:26:35
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Julia

aaaaasbra , älskade att det var ett långt kapitel :))

2010-11-22 @ 21:13:02
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: amanda

sluta inte skriva.

MER :O

2010-11-24 @ 19:06:38
URL: http://yoamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0