You him and me - episode 15

- Jag har en överraskning, sa han och log.
Jag skrattade, allt var precis som förr och jag var så lycklig. Jag hann knappt säga hejdå till Sanna innan han drog iväg med mig..

Förlåt för dålig uppdatering, men har haft sjukt mycket att göra ): Och så ska jag resa bort också ): Men här kommer ni få några kapitel som ni kan läsa medans jag är borta (:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------



Vi hoppade in i Justins bil och han vred om nyckeln. Bilen startade och så körde han iväg med mig. Jag såg på honom. Han var det finaste jag någonsin skådat. Jag hade kunnat se på honom hur länge som helst. Jag älskade när hans hår var någorlunda rufsigt. Som när han var nyvaken. Hans ögon som glittrade av bus och livslycka. Dem där fina bruna ögonen. Dem ögonen som jag hade sett så tomma, då han låg där nerbrottad på marken. Han såg på mig. Nu var hans ögon fulla av bus och dem blänkte hemlighetsfullt.
- Vad? sa han och log, han såg på mig samtidigt som han försökte hålla koll på vägen.
- Du är så vacker, sa jag och log mot honom.
Han skrattade lyckligt och tog min hand.
- Du är så mycket vackrare, sa han kärleksfullt.

Plötsligt hade vi kommit in på en skumpig väg och vi skrattade åt varandra där vi hoppade hit och dit i bilstolarna. Han parkerade under ett träd och så såg han på mig med glittriga ögon och ett stort hemlighetsfullt leende.
- Vänta här, sa han och så öppnade han sin bildörr och försvann ut i mörkret.
Plötsligt öppnades min bildörr och jag hoppade till. Där stod han på knä och sträckte fram något till mig...
Det var en skridsko.
- Vill du åka skridskor med mig, sa han dramatiskt och såg väldigt allvarlig ut, men sedan kunde vi inte hålla oss för skratt.
- Åh, Justin! Det är klart jag vill! sa jag med en dramatisk stämma. Vi skrattade länge och sedan satte han på skridskon på min högra fot. Han bar mig ut ur bilen men han var tvungen att sätta ner mig igen eftersom vi skrattade så mycket. Jag blev helt plötsligt allvarlig när jag såg den. Skridskobanan. Den var ungefär som hälften så stor som en inomhusskridskobana och ovanför hängde det tusentals av små lampor. Det var så fint att jag nästan tappade andan. Det var så fint att jag inte kan beskriva med ord hur vackert det var. Justin smög sina armar runt min midja. Han drog mig närmare honom och la sitt huvud på min axel. Vi stod så länge och bara tittade på banan.
- Justin.. Har du gjort det här? viskade jag
- Allt för dig, viskade han tillbaka och kysste mig kärleksfullt på halsen. Jag slöt ögonen och njöt av hans närhet. Av hans värme.
- Kom, sa han och tog min hand.

Vi hade flitigt fått på oss skdridskor och kommit ut på isen. Jag mindes att Justin hade berättat för mig att han älskade ishocky. Det syntes. Han flög ut på isen och körde runt som en galning. För mig var det mycket svårare. Jag kom ihåg att jag var duktig på att åka skridskor när jag var liten, men det var längesen och mina ben bokstavligt talat skakade när jag kom ut på isen. Justin åkte upp intill mig och log.
- Visst är det roligt! sa han glatt.
Jag hummade bara till svars och försökte få kontroll över mina skakiga ben. Justin tog mina händer. Jag släppte äntligen isen med blicken och såg upp på honom istället.
- Kom, låt mig visa dig
Han lärde mig lite smått hur jag skulle föra mina fötter för att få fart och hur jag bromsade. Han höll mig hela tiden i händerna, det kändes mycket tryggare när han var där.
- Du måste slappna av mer, sa han
- Hur enkelt är det när jag i vilken sekund som helst kan slå ihjäl mig! fräste jag till honom.
Han skrattade lite smått åt mig.
- Jag fångar dig om du faller, jag lovar.
Han såg charmigt på mig och fjärilarna flög runt i magen. Han la sina händer vid min midja och jag mina runt hans hals. Så började han sjunga.
Take my hand.. Let's just dance.. Watch my feet.. Follow me... Don't be scared.. Girl, I'm here.. If you did'nt know
This is Looove

Vi gled runt på isen och såg varandra djupt i ögonen. Vi åkte inte skridskor längre. Vi dansade. Jag slappnade med ens av och allt blev så mycket lättare. Justin stannade upp och så böjde han sig ner och viskade i mitt öra.
- Jag älskar dig
Jag kunde inte hejda mig längre. Jag kramade honom hårt.
- Jag älskar dig med, viskade jag tillbaka.
Vi släppte taget om varandra och kysstes. Jag blev helt knäsvag. Jag älskade honom så mycket! Jag kysste honom på halsen och han stönade lågt. Han började bli allt mer upphetsad och jag fnissade smått.
- Justin, inte här på isen, skrattade jag
- Jag kan inte motstå dig, sa han och drog mig närmare honom.
Jag kysste honom men sedan var jag tvungen att släppa taget om honom. Tanken av att göra det på isen var inte så lockande.
- Nej, Justin allvarligt! Jag vill inte här.
Han såg på mig som en ledsen hundvalp och jag knuffade honom lätt på axeln. Han tog min hand.
- Kom, sa han och hjälpte mig att köra ut från isbanan.

Vi satte oss i bilen och så körde Justin iväg med mig igen. Han såg väldigt koncentrerad ut och han såg knappt på mig. Jag trodde att vi skulle köra hem, men Justin stannade bilen efter ett tag och äntligen tittade han på mig. Han steg ur bilen och öppnade min bildörr. Han tog min hand och så gick vi upp på en liten kulle. På kullens andra sida dök en stor stad upp lite längre bort. Vi var långt ifrån mänskligheten, det var riktigt skönt faktiskt. Justin satte sig ner på kullen och jag satte mig tätt bredvid honom och lutade mitt huvud mot hans axel. Han tog av sig sin jacka och la den om mig. Jag rös när jackan omfamnade mig. Vi satt så länge och bara myste. Det var hur romantiskt som helst. Justin såg på mig och jag på honom. Den mörka natten fick honom att se ännu sexigare ut än vad han redan gjorde. Hur kunde det egentligen vara möjligt? Han bet sig i läppen och såg mig fortfarande i ögonen. Jag kunde inte låta bli. Jag lutade mig närmare honom och kysste honom passionerat. Han la en hand på min höft och smekte mig försiktigt. Jag la min hand på hans axel och han la sig ner. Jag la mig försiktigt över honom och smekte av honom, hans tröja. Hans jacka hade ramlat av mig och jag hade bara ett linne på mig. Han smekte lätt av det och så såg han på mina bröst. Han drog av sig sina byxor och jag drog av mig mina. Hans hand smekte min mage och så smekte han mig allt längre ner. Han tog försiktigt in handen under mina trosor.
Han började massera mig och jag stönade lågt. Jag tog tag i hans hand och visade honom hur han skulle göra. Det var underbart. Han kysste mig på halsen och jag rös. Han hade fått stånd för längesen och jag kunde känna hur den stod mot låret. Han hade tagit upp sin hand och knäppt upp min bh. Jag stoppade ner handen under hans kalsonger och började runka av honom. Han stönade högt och lutade sitt huvud bakåt. Jag kysste honom på halsen. Han var för otålig. Han lyckades på något sätt rulla över så han låg över mig.  Han smekte av mig mina trosor och jag drog av hans kalsonger. Han rotade i sin jacka och hittade sedan en kondom. Han slet upp den och satte på sig den snabbt. Han kom in i mig och jag stönade högt. Han började röra sig i en rytmisk takt och han stönade då och då. Jag såg upp på honom. Han hade slutit sina vackra ögon och andades högt genom munnen. Han var så fin. Jag kysste honom på halsen och han stönade. Han körde på lite snabbare och nu hade även jag slutit mina ögon. Jag lutade mitt huvud bakåt i gräset och stönade högt. Plötsligt drog han ut den och väntade ett tag innan han tog in den igen. Det var helt fantastiskt. Jag ville aldrig att det skulle ta slut. Jag hade redan fått två orgasmer och nu kom han också. Han var kvar i mig en stund innan han gled av mig och la sig matt i gräset. Han andades häftigt, likaså jag och vi var så svettiga så man kunde tro att vi hade sprungit i tio år utan att stanna.
- Wow! sa jag när jag hade fått tillbaka min andning någorlunda.
Justin såg på mig han log.
- Det var helt fantastiskt! sa han och la sig närmare mig. Han la sin arm runt mig och jag lutade mitt huvud mot hans bröst. Han smekte min axel med fingret och jag var så avslappnad, att jag antagligen inte hade brytt mig om så en vulkan hade fått utbrott bara några meter ifrån oss. Vi låg där länge och såg på stjärnorna. Det var verkligen den finaste stunden i hela mitt liv.


Vi klädde på oss innan vi satte oss i bilen igen. Justin la sin jacka på mina axlar och jag drog den om mig. Jag frös lite, trots att jag varit så varm innan. Bilresan hem gick snabbt och vi fnissade hela vägen. Vi öppnade försiktigt dörren och smög in i huset. Ingen av oss visste vad klockan var. Vi smög ut i köket för att se efter. 3 klockan var 3! Jag formade min mun till ett o och kollade på Justin. Han fnissade åt mig, sedan tog han min hand och så gick vi upp till hans rum. Jag drog av mig byxorna och linnet sedan la jag mig i sängen. Justin tog av sig allt utom kalsongerna och så la han sig tätt intill mig. Jag var så hemskt trött. Jag somnade i Justins trygga famn. Jag var så lycklig.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kommentera ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0